söndag 14 december 2008

Fåglar


I går såg jag och Hanna på The Birds, självklart kunde jag inte undvika att tänka på Hairy när jag såg fåglarna följa efter människorna. Tänk vad härligt att vara en fågel, om jag var det skulle jag kunna flyga efter Hairy hela dagarna utan att han skulle kunna avslöja mig! Det skulle vara perfekt, men då är problemet att jag är en fågel och inte en människa. Jag har tillräckligt med problem att få honom att bli kär i mig som människa, tänk då vad mycket svårare det skulle vara som fågel.
Nej, får nog överge den idén. Tror jag ska satsa på att skriva kärleksbrev och lägga i hans brevlåda när jag väl har flyttat in. Oh vad jag längtar, hoppas bara han inte vet att det är jag som är jag än.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Våra priser är frånpriser så vi tar mellan 325-425 (fast jag tar högst 380) Allt beror på vad som skall göras. Klippa topparna eller klippa mer...