torsdag 25 december 2008

GOD JUL!

Nu är det jul, då ska man fira med sina nära och kära.
Jag måste inse att jag inte lyckades nå upp till det målet jag satte upp förra julen. Det målet var att jag skulle fira jul i år med min Hairy vid min sida. Jag lyckades tyvärr inte med detta, men jag skulle vilja påstå att jag har tagit ett par steg i rätt riktning i alla fall, så jag känner mig inte så nere som jag gjorde förra julen.
Jag känner mig hoppfull inför nästa jul. Nästa år ska jag fira med min man!

Från mig till er alla, en riktigt God Jul!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad kul för dig att du ska bli granne med Hairy. Jag ska med spänning följa din blogg. Lycka till och gott nytt år önskar Tina.

Anonym sa...

Hej Tina! Nu blev jag nyfiken, vem är du? Har du också blogg? Kram Stina

Anonym sa...

Hej! Nej, jag har ingen blogg, utan är bara en helt vanlig 27 årig tjej i mellansverige. Hittade till din blogg via ett forum på en spelsida. Tycker din blogg är kul att läsa och brukar kolla in imellanåt. Ha det gott!/Tina

Anonym sa...

Så du är en äkta stalker, fan vad häftigt !

Anonym sa...

HEJ! Kan inte du blogga mera!
din blogg är den bästa bloggen som finns!.vad roligt att du ska bli granne med Hairy./mo