lördag 4 oktober 2008

Indier och möjligheter

Kommer ni ihåg när jag var i Frankrike?
Jag skrev om några indier jag fick dela rum med på vandrarhemmet.
När jag jobbade dagen efter jag skrev mitt senaste inlägg kom dessa indier in och bad om någon som kunde visa de runt i staden. Ett perfekt att råka visa dom de platser där min Hairy brukar besöka i hopp om att få syn på honom, så självklart anmälde jag mig som frivillig.
Nu i efterhand så borde jag ha tänkt om. Det visade sig att indierna var internetmotståndare och villa ha guiden med sig dygnet runt. Eftersom de var internetmotståndare och jag skulle vara med dom hela tiden så fick inte jag heller använda internet, inga datorer överhuvudtaget. Det var fruktansvärt! Jag riktigt skakade i händerna andra kvällen utan min dator. Men nu är jag som sagt hemma hos mina älsklingar igen (datorn och kortet på min Hairy i taket).
Vad fik jag då vara med om? Jo, jag har gått runt och visat hela stan, och alla förorter för desas indier. Fick syn på min Hairy ganska mycket med. Det var svårt att dölja min upphetsning för indierna när det hände, men jag tror inte att de upptäckte något.
Måste säga att pengarna gjorde nästan att det var värt det. Möjligheten att se Hairy varje dag, mer eller mindre hela dagarna gjorde det mer än värt det!

Inga kommentarer: