onsdag 8 oktober 2008

Hairy och sånt

Hej allihopa!
Jag tycker att ni är dåliga på att kommentera. Även om jag inte alltid svarar på kommentarerna tycker jag det är jätteroligt när ni skriver något. Fast ni kanske har tröttnat på mig, jag har varit för inaktiv ett tag. Det gör mig ledsen.

Men. Mycket har hänt i mitt liv. Jag pratade med Gorillan förra helgen. För er som inte vet så är det Hairys bästa vän. Vi hade ett långt samtal, faktiskt. Onyktert förstås. Jag undrade vad Hairy faller för för tjejer. Jag fick reda på en hel del. Avslöjade inte att det är jag som ringer till honom, men han förstod nog det ändå. Så nu får vi avvakta och se vad som händer. JAG VILL HA HONOM! MIN HAIRY!

Jag går upp i lågor snart. Jag är desperat. VILL HA VILL HA!

Varför kan han inte se mig? Jag är dum i huvudet. Ska googla upp självmordssätt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag ha iaf inte tröttnat. hehe, jag kollar typ varje dag om du har uppdaterat ngt !
jag typ elskar din blogg ;)

Anonym sa...

Börja att uppdatera mer så fortsätter jag att följa med glädje. Sjukt kul.

Jag hejjar på dig!

Anonym sa...

Jag har inte heller tröttnat:) Jag är inne här dagligen och kollar:) Riktigt kul att läsa

Anonym sa...

du är fucked up...jag ska sno hairy från dig! muhaha han vill ha mig inte dig..han älskar mig...BARA MIG!